Kundesucces-program

Når du investerer i en løsning baseret på Omnia, får du også adgang til vores eksklusive kundeprogram, der inkluderer en række tjenester og fordele

Produktinformation

Vi informerer jævnligt om nyheder i Omnia via vores nyhedsbrev. Der kan du læse, hvad der kommer i den næste release af produktet, hvad der er i vores roadmap, kommende begivenheder og nogle gange også få nyheder fra Microsoft.

Som kunde bliver du også inviteret til et webinar kaldet Omnia Update inden hver ny release af produktet. Her viser vi ny og forbedret funktionalitet og forklarer, hvordan du bedst kan drage fordel af nye muligheder. Alle webinarer bliver også optaget, så du kan se dem, når du selv ønsker det.

Uddannelse

Vi gennemfører også regelmæssig træning for administratorer og redaktører online. Kursernes indhold styres af de spørgsmål om Omnia, vi modtager, nye koncepter, funktioner eller muligheder inden for produktet, der ikke udnyttes fuldt ud. Kurserne optages og tilbydes efterfølgende.

Vidensdeling

Til alle vores kunder tilbyder vi medlemskab af Omnia User Community-brugergruppen med det formål at formidle beskeder og skabe et forum for vidensdeling, netværk og diskussioner. I dag har brugergruppen over 500 medlemmer og opdateres regelmæssigt med nye oplysninger.

En gang om året inviterer vi dig også til en konference for organisationer, der har løsninger baseret på vores produkt Omnia User Group Conference. Dette er en årlig begivenhed, der normalt samler 130-150 deltagere til networking, deling af viden og foredrag i løbet af to dage, hvor Omnia-brugere og administratorer taler om deres respektive løsninger.

Få din stemme hørt

En gang om året gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse for at finde ud af, hvad vi kan gøre bedre i fremtiden.

Du kan sende forbedringsforslag i produktets administratorportal. På Omnia-konferencen introducerer vi også muligheden for at få deltagerne til at stemme om forbedringer i det produkt, der skal leveres til den kommende release.