Support og vedligehold
Vi tilbyder support og vedligehold til alle vores kunder. Applikationssupport er en central del af vores tilbud som giver dig hjælp til at forvalte, udvikle, tilpasse og forfine de applikationer og løsninger, som du har investeret din tid og penge i. Vi er specialister i Office 365, Teams og Omnia og har færdige supportkoncepter med konkurrencedygtige priser.

Engagement og stabilitet
Vores ambition er at etablere langsigtede relationer, der skaber værdi for begge parter. Det betyder, at vi udfører vores opgaver med et engagement og en tilstedeværelse, der strækker sig langt ud over det traditionelle forhold mellem en kunde og en leverandør. Det er naturligvis dit valg som kunde at beslutte, om du vil fortsætte samarbejdet, efter at projektet er afsluttet.
I dag har vi løbende support- og forvaltningsopgaver med mere end 80% af vores kunder.

Vores support giver ro i sindet
Ønsker du proaktiv support, traditionel support, eller har du kun brug for adgang til support? Uanset dit behov så tilpasser vi en løsning.
Den primære support leveres fra vores kontor i København til vores danske kunder, men vi har support i alle tidszoner til vores globale kunder.

Vi tilbyder dig adgang til alle vores kompetencer
Vores supportservices er tilgængelige fra alle vores lokale kontorer.
Vi tilbyder dig garanteret adgang til kompetencer, tilpasninger og videreudvikling, så systemer og behov kan være i overensstemmelse med de aktuelle forhold, processer og måder, du arbejder på.
Vi arbejder i henhold til standardprocesser og -modeller i branchen, såsom ITIL og PM3.