God support som giver arbejdsro
Vi tilbyder support og vedligehold til alle vores kunder. Applikationssupport er en central del af vores tilbud og en absolut succesfaktor for dig som kunde. Med support fra os får du hjælp til at forvalte og udvikle samt tilpasse og forfine de applikationer og løsninger, du har investeret din tid og penge i. Vi er absolut specialister på Office 365, Teams og Omnia og har færdige supportkoncepter med konkurrencedygtige priser.
Vores ambition er at etablere langsigtede relationer, der skaber værdi for begge parter. Det er dit valg som kunde at beslutte, om du vil fortsætte samarbejdet, efter projektet er afsluttet. Det betyder, at vi udfører vores opgaver med et engagement og en tilstedeværelse, der strækker sig langt ud over det traditionelle forhold mellem en kunde og en leverandør.
I dag har vi løbende support- og forvaltningsopgaver med mere end 80% af vores kunder.
Baseret på dine økonomiske rammer og faktiske behov beslutter vi sammen, hvilken support plan der er bedst for dig. Ønsker du proaktiv support, traditionel support, eller har du kun brug for adgang til support? Uanset dit behov så tilpasser vi en løsning.
Den primære support leveres fra vores kontor i København til vores danske kunder, men vi har kontorer i alle tidszoner til vores globale kunder.
Vores forvaltning- og supportservices er tilgængelige fra alle vores lokale kontorer.
Vi tilbyder dig garanteret adgang til kompetencer, tilpasninger og videreudvikling, så systemer og behov kan være i overensstemmelse med de aktuelle forhold, processer og måder, du arbejder på.
Vi arbejder i henhold til standardprocesser og modeller i branchen, såsom ITIL og PM3.