Webinar: 10 ting du skal vide for at lykkes med en digital arbejdsplads i Office 365

Få viden om hvad der skal til for at lykkes med en digital arbejdsplads

Dagens intranet bliver stadig mere ambitiøst og skal understøtte flere opgaver, samtidig med at det er mere personligt, lettere at bruge og mere omkostningseffektivt. Under dette webinar deler vi tips med hensyn til fx kravindsamling, informationsarkitektur, indkøb, implementering og vedligehold. Vi deler vores best practices for dem, der ønsker at etablere en digital arbejdsplads, der bidrager til den positive udvikling af virksomheden.
Velkommen til et gratis webinar hvor vi giver vores bedste anbefalinger til dig, der planlægger en ny digital arbejdsplads, og som gerne vil bruge løsningen til at øge produktiviteten blandt medarbejdere, organisation og forretning.

Dato og klokkeslæt

7. februar, kl. 13:00-14:00.

Dagsorden

  • Introduktion til den digitale arbejdsplads.

  • Fælles applikationer på den digitale arbejdsplads.

  • Hvor langt når vi med Office 365?

  • Rejsen imod en succesfuld digital arbejdsplads.

  • Sammendrag: 10 ting du behøver at vide for at lykkes med Office 365 og den digitale arbejdsplads.

Målgruppe

Dette webinar er relevant for alle, der ønsker at udvikle forretningen baseret på en digital arbejdsplads. Vi fokuserer på applikationer frem for teknologi og fokuserer primært på dig, der arbejder med kommunikation eller forretningsudvikling.

Webinaret vil blive afholdt på engelsk.

Velkommen!

 

Ja, jeg vil gerne vide mere!

Jeg vil deltage den 7. februar, 13:00 til 14:00.