Webinar: Den digitale arbejdsplads baseret på Office 365

2019 december 11
13:00
CEST

I dette webinar gennemgår vi hvordan du kan skabe en digital arbejdsplads baseret på Office 365. Vi ser på hvor langt man kan komme med de nye funktioner home sites, hub sites, communication sites og alle de intranet features som Microsoft har lanceret på det seneste. Samtidig ser vi på hvordan Omnia kan bruges som add-on for virksomheder, der har behov som ikke tilgodeses af Office 365 standard.

Forståelsen af Office 365, både muligheder og begrænsninger er en kritisk del af planlægning og strategi for den digitale arbejdsplads. Vi giver vores bedste anbefalinger baseret på mange års erfaring med udvikling af digitale arbejdspladser i organisationer af alle størrelser, så du kan få inspiration til at foretage de rigtige valg for din organisation. Vi tror på at den digitale arbejdsplads skal være med til at udvikle organisationen og skabe et fundament for en ny digital samarbejdskultur.

Velkommen til et gratis webinar, som gør dig lidt klogere på udfordringer og løsningsmuligheder.

Dato og tid

11. december, kl. 13.00-14.00. Passer dato og klokkeslæt ikke? Tilmeld dig alligevel, så sender vi præsentationen og en optagelse af webinaret.

Målgruppe

Dette webinar henvender sig til dig, som arbejder i en organisation som vil udvikle den digitale arbejdsplads baseret på Office 365 og/eller SharePoint – samt søger inspiration, tips og anbefalinger til hvordan dette arbejde gøres bedst. Vi har tidligere haft mere end 1000 tilfredse deltagere på vores webinarer, som har roller som projektledere, intranetansvarlige, forretningsudviklere, IT Business partnere, kommunikationsansvarlige og IT-strateger.

Velkommen!

Ja, jeg vil gerne vide mere!

Jeg vil deltage den 11. december, kl. 13.00 til 14.00.