Dokument: 10 ting, du skal vide, for at fremtidens digitale arbejdsplads og intranettet skal lykkes

Mit fremtidige intranet – Office 365 Digital Workplace

Det moderne intranet, ofte kaldet Digital Workplace eller den digitale arbejdsplads, er et meget ambitiøst projekt skabt for at lette det daglige arbejde for brugerne, uanset hvor de befinder, og og hvilken klient de vælger at arbejde med. Men for at det kan lykkes, kræver det en holdningsændring. Fra tidligere at have drejet sig om at foretage store investeringer i udviklingen af sin egen løsning, handler det i dag om at udnytte standardprodukter og sørge for, at de virkeligt bliver brugt. Office 365 digital workplace er et koncept for hvordan du kan bruge Office 365 til at skabe den fremtidige produktivitets platform for dine medarbejdere.

I dette dokument fortæller vi mere om det moderne intranet, Office 365 Digital Workplace, og giver vores 10 bedste anbefalinger til, hvordan en investering i intranettet bør planlægges og gennemføres, for at den bliver vellykket.

Dette whitepaper er på engelsk.

Få vores tips til, hvordan du skaber et let anvendeligt intranet

Udfyld din e-mailadresse her, så sender vi materialet.