Globalt forsikringsselskab går live med nyt intranet

Lige inden jul 2018 gik en af vores største kunder i luften med deres nye Omnia Intranet. Det drejer som den skandinaviske division på 4000 medarbejdere, fra en af verdens største forsikringsselskaber.

Nyt intranet i luftenEfter en process hvor vi sammen med en Skandinavisk projektgruppe, har migreret 10.000 indholdssider fra den eksisterende SharePoint on-premise løsning og en stor mængde projekt og team sites, er vi nu i mål med en løsning i Office 365 og Omnia Intranet.

Løsningen er baseret på vores produkt Omnia Intranet og vi er glade for at flere og flere store globale organisationer ser værdien af vores produkt. For denne kunde har det været vigtigt at kunne skabe en brugervenlig løsning, som nemt kunne tages i brug af deres kommunikationsafdeling. Desuden at undgå en masse tid brugt på udvikling af custom komponenter.

Omnia Intranet leveres som en ren SAAS løsning og derfor vil der løbende komme nye features og opdateringer, som gør løsningen endnu mere værdifuld over tid.

Den skandinaviske division på 4000 medarbejdere er en del af en global organisation, som beskæftiger omkring 17000 medarbejdere i omkring 140 lande. I løbet af 2019 vil vi arbejde med deres UK division om at onboarde deres 9000 medarbejdere til Omnia Intranet løsningen.

Vi er glade over at være sammen med en så stor international spiller på en rejse mod en bedre digital arbejdsplads som kan hjælpe en masse medarbejdere i deres daglige arbejde og skabe det helt rigtige fundament for intern kommunikation og samarbejde i fremtiden

Nyheder