Global forsikringsvirksomhed vælger Omnia Intranet

Vi har for nyligt indgået aftale med en stor global virksomhed indenfor forsikringsbranchen om levering af Omnia Intranet til deres nordiske organisation som tæller ca. 4000 medarbejdere

Omnia IntranetVi er glade og stolte over at selv de store globale organisationer kan se værdien ved at vælge Omnia Intranet i stedet for at bygge en løsning selv. Implementeringen af løsningen for denne kunde indeholder udover opsætning og konfiguration af Omnia Intranet i overensstemmelse med deres specifikke krav, også automatisk migrering af indhold fra deres SharePoint 2013 on premise miljø. Desuden bliver der lavet nogle specialtilpasninger for at sikre bagudkompatibilitet med funktionalitet fra deres SharePoint 2013 intranet løsning.

Altsammen viser hvor fleksibelt og effektiv Omnia Intranet er som platform for vidensdeling og samarbejde.

Den færdige løsning leveres af et projekt team i København i tæt samarbejde med kunden og den færdige implementering forventes færdig slut august, så løsningen kan gå live til alle medarbejdere i løbet af september. Et effektivt implementeringsforløb på 4 måneder henover sommerperioden.

Nyheder