Hillerød Kommune går live

I dag har Hillerød Kommune åbnet op for deres helt nye intranet til alle medarbejderne. Vi har hjulpet dem i deres rejse mod et mere moderne intranet baseret på vores produkt Omnia

Hillerød KommuneProjektet startede tilbage i maj måned, hvor vi installerede og konfiguerede Omnia Intranet til Hillerød Kommune. Efter et projektforløb, som har båret præg af godt samarbejde og fleksibilitet fra begge parter, kan Hillerød i dag lancere deres nye intranet Hilda til alle kommunens medarbejdere. Det nye intranet giver nye muligheder for dialog på tværs i kommunen, for målrettet kommunikation og fleksibelt samarbejde i kommunens afdelinger og på tværs i organisationen. En af målsætningerne med det nye intranet er at bringe medarbejdere på rådhuset i tættere forbindelse med medarbejdere der arbejder i kommunens institutioner.

Herudover kan medarbejderne glæde sig over nye muligheder for:

  • Tilgå og arbejde med information via mobil og tablet.
  • En bedre redaktør oplevelse.
  • Chat og dialog på tværs
  • Intuitiv navigation og søgning
  • Telefonbog
  • Og meget meget mere...

Den tekniske løsning er Omnia Intranet, som er vores standard produkt til intranet og som bygger ovenpå Hillerød Kommune's Office 365 miljø.

Vi ønsker mange gange tillykke og ser frem til et fortsat godt samarbejde.

Nyheder