Derfor vælger Køge Kommune Omnia

Køge Kommune vælger Omnia som platform for deres nye digitale arbejdsplads

Efter et evalueringsforløb med forskellige leverandører har Køge Kommune valgt Omnia som ny platform for deres nye digitale arbejdsplads. Køge Kommune har i løbet af 2019 gennemført brugerundersøgelser og indsamlet feedback fra organisationen om, hvad den nye digitale arbejdsplads skal understøtte, og hvilke forbedringer de ønsker i forhold til deres eksisterende løsning. Omnia skal ud over mere klassiske intranetfunktioner, fx målrettede nyheder og intern kommunikation, generelt også bruges til at hjælpe med at understøtte udrulningen af Teams. Dermed understøtter Omnia både slutbrugerne og hjælper med governance, som sikrer en kontrolleret udrulning.

I Precio Fishbone er vi ekstra glade for at starte samarbejdet med Køge Kommune, da det viser, at vores strategiske fokus på kommuner bærer frugt, og at kommunerne rundt omkring i landet er ved at opdage, at vores løsninger er attraktive for de kommuner, som allerede har Office 365.