Support og administration

Precio Fishbone kan tage ansvar for jeres løsninger på lang sigt og sørge for de bliver forvaltet på en effektiv og proaktiv måde, så man sikrer løsningernes værdi over tid

Support och förvaltningEngagement, langsigtethed og stabilitet

Precio Fishbones ambition i kundeopgaver er at etablere langsigtede relationer, som skaber værdi for begge parter. Det er op til kunden at fortsætte samarbejde, når leveringen er fuldført. Det betyder, at vi må udføre vores opgaver med et engagement og et nærvær, som rækker langt videre end en traditionel kunde- og leverandørrelation.

Vi er lykkes godt med vores ambition om langsigtede kunderelationer og har et stort antal support- og administrationsopgaver inden for de fleste af vores kompetenceområde – SharePoint, Office 365, integration, mobile og skræddersyede løsninger.

Når forudsætningerne forandres, skal systemerne følge med

Virksomheder forandrer sig over tid, hvad angår antallet af ansatte og enheder, arbejdsmåde, lovkrav, mål osv. Når virksomheden forandrer sig, skal IT-systemerne tilpasse sig og svare til de nye forudsætninger og behov. Vi tilbyder support og administration til alle de løsninger, som vi bygger og implementerer. Hvordan dette skal se ud, afhænger helt og holdent af hver kundes behov – vi kan tage hele eller dele af ansvaret.

God support og administration giver arbejdsro og muliggør fokus på kernevirksomheden

Vi tilbyder forebyggende vedligeholdelse og hurtig hjælp i tilfælde af problemer for at få løsningen til at fungere teknisk. Vi tilbyder garanteret adgang til kompetencer, tilpasninger og videreudvikling, så systemer og behov kan gå i takt med de gældende forudsætninger og fremtidige forretningsmuligheder. I dialog med kunden sørger vi for, at systemerne optimeres i forhold til virksomheden.

Vi arbejder efter processer og modeller, som er standard i branchen, såsom ITIL og PM3.

Precio Fishbones support- og administrationstilbud omfatter bl.a.:

-  Telefon- og mailsupport – direkte kontakt med udviklere, som kender din systemløsning
- SLA'er ifølge aftale
-  Fælles projektrum til sagsstyring og projektdokumenter
-  Proaktiv administration – forslag til forbedringer og forandringer for at få det maksimale ud af systemløsningen.
-  Etablering og planlægning af administration
-  Administrationsleder – Single Point of Contact
-  Adgang til testmiljøer.

Mere information?

Eigil Mølgaard

Send e-mail +45 31 52 03 13